Eduquem a persones!

Eduquem a persones!
Agafa el dia present i confia el menys possible en el demà

dilluns, 23 de setembre del 2013

Dossier d'aprenentatge


 Els ordinadors portàtils i els llibres digitals a les aules

Aquesta 1ra tasca de GTIC a estat d'allò més enriquidora, em treballat amb el Google Drive i les seves diferents eines.

Hem utilitzat com a eines: el document, la presentació (power point) i el formulari.

Pel que fa al treball en grup a estat dinàmic i divertit em pogut fer i desfer tot allò que hem volgut, i sobretot veure com cadascú anava treballant. Primer vam desar l'informació en comú, després vam iniciar la presentació i per últim vam realitzar un formulari amb diverses qüestions, sempre compartint tot allò que fèiem amb els diferents components del grup i el professor.

En aquesta tasca em explicat l'evolució d'aquestes tecnologies, els avantatges i inconvenients, em desat un vídeo de com es fa servir actualment aquest nou recurs a les aules i fins i tot em aportat l'opinió de la Consellera d'Ensenyament, Irene Rigau i de Ramon Barlam consultor de practicum de psicopedagogia de la UOC.

 
Pel que fa a la utilització de les eines de Google puc dir que les trobo molt eficients, m'han agradat molt i han facilitat sobretot la dinàmica de treballar en grup. Hem pogut fer transcisions a les diapositives, adjuntar vídeos, imatges..


Per últim m'agradaria deixar constància del tema que m'ha estat més difícil, poder visualitzar la tasca des d'aquí mateix, la manera de fer-ho ha estat anant al treball obrint la pestanya de fitxer, insereix o publica a pàgina web copiar el html i inserir-lo al blog on es troba l'apartat entrada html
Si la tasca es veu molt gran o molt petita es pot graduar en aquest mateix espai html canviant números als apartats height i width.
 Altra manera seria directament copiar l'enllaç de la pàgina on és troba la tasca, anar al blog obrir la pestanya enllaç enganxeu allà i d'aquesta manera obtenir el treball a través d'un clic.

 Aquí deso els nostres enllaços

Document 

Presentació 

Formulari 

Full de càlcul

També ho podeu observar aquí mateix:

Document:



Presentació:



Formulari:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada