Eduquem a persones!

Eduquem a persones!
Agafa el dia present i confia el menys possible en el demà

divendres, 15 de novembre del 2013

Les descripcions


Aprenem a fer descripcions!

El passat dimecres 16 d'octubre el professor de COED, Josep Maria Vila Rovira ens va demanar que féssim una descripció d'alguna company/a de classe, podíem fer la descripció de diverses maneres, física, cognitiva, social... i afegir una fotografia d'aquest/a.

Hi ha diferents tipus de descripcions entre ells la prosa, un tipus de descripció més aviat difícil des del meu parer, ja que has de saber combinar finals de frases, verbs, paraules perquè rimi o soni bé; és per això que jo em vaig decantar per fer una descripció física, i sobre la persona.

Aquí exposo la meva descripció de la companya Aida Latorre.

Parlem d'una noia de cabell castany clar, ulls verds com la gespa i cos prim; no gaire alta i d'aparença fina i senzilla.
Té 18 anys i viu a Barcelona, quan era més petita feia gimnàstica esportiva, tot i això segueix practicant esport com corre,anar amb bicicleta, esquiar..
 Ha cursat el Batxillerat Social i estiueja a un poble de la costa mediterrània, anomenat Canet de Mar, a més a més té dos apartaments un a la Molina i l'altre a Tarragona.
És una noia molt simpàtica, alegre, entusiasta, riallera, bromista i amiga dels seus amics; tot i que si no la coneixes de primeres resulta ser un tan tímida.

Ella és...

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada