Eduquem a persones!

Eduquem a persones!
Agafa el dia present i confia el menys possible en el demà

dimecres, 4 de desembre del 2013

Apradinament a l'escola el Putget

Apadrinament 


Dimecres 13 i Dijous 14 de novembre vaig anar a L'escola bressol publica i de qualitat el Putget situada a Vallcarca, molt a prop d'Av. Tibidabo.
Aquesta experiència viscuda amb els infants de 0-3 anys puc dir que ha estat la més divertida i gratificant.
Vaig estar com a apadrinada de les noies de 3r i vaig poder gaudir de 7 noies el què al mateix temps em fa oferir l'oportunitat d'en 2 dies veure totes les classes que hi havia a l'escola.
Em va agradar moltíssim la metodologia de l'escola i sobretot els infants i educadores, el que em va sobtar més va ser la integració que tenen els pares dins l'escola un aspecte molt important i crec que molt ben utilitzat.
Tot i que ja havia treballat amb escola bressol puc dir que ha estat una experiència diferent i com no una experiència viscuda més.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada