Eduquem a persones!

Eduquem a persones!
Agafa el dia present i confia el menys possible en el demà

dijous, 5 de desembre del 2013

Experiència amb la Wikipedia

 

El passat dia a classe el professor de Gtic  ens va proposar un petit treball referent a la wikipedia. 
Consisteix en trobar un tema que t'agradi i un cop trobat aprofundir amb alguna ideea nova o bé crear una nova categoria dins del tema creat.   
He decidit modificar la informació sobre http://ca.wikipedia.org/wiki/Capuccino ampliant l'apartat Capuccino de l'estadi.
Com podeu observar nomès hi havia una petita referència del què és i jo vaig ampliar-ho amb el que veieu marcat.


Per poder modificar l'article de Viquipèdia vaig haber d'entrar a la pàgina on estava la informació que m'interessava, en el meu cas Capuccino. Per poder editar-ho, vaig clicar ''Modifica el codi'' que està a la part superior de la pàgina:


 
Vaig inserir el text a l'apartat Capuccino i un cop tenia tota la informació afegida, vaig clicar a l'icona del llibre per posar la referència, és a dir, d'on he tret aquesta informació.



És aquí on hem de posar el lloc d'on hem extret la informació:















És així com ha de quedar la nostra referència:




Per últim, podeu buscar en aquesta pàgina de Viquipedia : Com posar referències, ja que a mí m'ha sigut molt útil a l'hora de fer-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada