Eduquem a persones!

Eduquem a persones!
Agafa el dia present i confia el menys possible en el demà

dimarts, 3 de desembre del 2013

Cançó dels animals

A classe de música estem treballant en petits grups cançons inventades per a nosaltres, i el meu grup vam triar el tema dels animals, aquí teniu la nostra cançó:

Saltant i cantant
Pel camp vaig caminant 
I el terra vaig observant 
I què hi veus? 

Un eriçó menut I molt rodó /un ratolí corre que corre

Saltant i cantant
Pel camp vaig caminant 
I l’aigua vaig contemplant 
I què hi veus?
Una granota salta que salta

Saltant i cantant
Pel camp vaig caminant
I el cel vaig mirant
I què hi veus?

Un ocell vola que vola


Imatge extreta de : http://www3.canisius.edu/~grandem/animalshabitats/SOFTCHALKGOOD_print.html


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada